Якщо вибір обмежений, покупець піде до конкурента - це очевидно. BMW не має наміру ділитися клієнтами і готова запропонувати нову версію кросовера Х3 - менш дорогу заднеприводную. Вона буде дешевше і економічніше.
Це перший задньопривідний BMW X3 в лінійці, модифікація sDrive18d. Він оснащується 2,0-літровим дизельним мотором з подвійним турбонаддувом потужністю 143 л. с. з максимальним обертовим моменотм 380 Нм. До 100 км / год кросовер з шестиступінчастою механічною трансмісією розганяється за 9,9 секунди, з восьмишвидкісну «автоматом» - за 10,3 секунди, досягає максимальної швидкості 195 км / ч. Для порівняння повнопривідний X3 з таким мотором має потужність 184 л. с., максимальний крутний момент - 360 Нм, відповідно, краще і динамічні показники.
Зате у моноприводних кросовера краще показники паливної економічності. Якщо вірити виробникові, на 100 км X3 з заднім приводом витрачає 5,1 літра солярки в змішаному циклі (5,4 літра з «автоматом»), а повнопривідний - 5,6 літра.
Друге і головна перевага - менш висока ціна. У Німеччині монопривідний Х3 буде коштувати на 3500 євро менше, ніж xDrive. В Європі автомобіль з'явиться у продажу в жовтні.
Відзначимо, що в Росії найдоступніший дизельний BMW X3 - з повним приводом - коштує від 1 795 000 рублей.
Якщо задньопривідний «Ікс-три» привезуть в РФ, то баварець виявиться у вигідному положенні в порівнянні з конкурентами. У Range Rover Evoque (від 1 632 000 рублів) є як дизельні, так і бензинові двигуни, але всі автомобілі, що продаються на вітчизняному ринку, повнопривідні. Купуючи Aud Q5, теж можна вибирати тип палива, але привід - тільки quattro. Найдешевший дизель - від 1 766 300 рублів. Mercedes-Benz GLK практично не залишає вибору - 4Matic і два бензинові мотори, від 1 890 000 рублей. У Lexus RX немає дизеля, зате, крім бензинових, є гібридна модифікація. А також доступний передньопривідний RX270 - він найдешевший в лінійці: від 1 936 500 рублів.
До речі, згідно з опитуваннями, більшість власників BMW і не знають, який привід у їх автомобіля.
Saturday, September 26, 2020
Задньопривідний BMW X3: дешевше і економічніше
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Задньопривідний BMW X3: дешевше і економічніше
Якщо вибір обмежений, покупець піде до конкурента - це очевидно. BMW не має наміру ділитися клієнтами і готова запропонувати нову версію кр...
-
Якщо вибір обмежений, покупець піде до конкурента - це очевидно. BMW не має наміру ділитися клієнтами і готова запропонувати нову версію кр...
-
Компанія BMW приступила до дорожніх тестів передньопривідного компактвена з семимісцевим салоном. Знімки сильно закамуфльованого автомобіля...
-
Компанія BMW запропонує покупцям своїх майбутніх електрокарів зарядочних станції, які будуть працювати на сонячній енергії і дозволять заощ...
No comments:
Post a Comment